1. Ana Sayfa
  2. Güncel
  3. BTS BE Basın Konferansında Taehyung Düştü Jin Yardıma Koştu!
Trendlerdeki Yazı

BTS BE Basın Konferansında Taehyung Düştü Jin Yardıma Koştu!

BTS-BE-Press-Conference
11

BTS‘in BE (Deluxe Edition) Albümü ve Life Goes On MV‘nin basın konferansında masadan kalkarken sandalyeye takılıp düştü. Yardımına abisi Jin yetişti!

Üzerindeki pardesünün hareketini zorlaştırması ve konferans salonu sandalyelerinin de normale göre daha hacimli ve biçimsiz olmasından dolayı, zaten yeni albüm ve MV heyecanı yaşayan V talihsiz bir an yaşadı ve aşağıdaki görüntülerden göreceğiniz üzere takılıp maalesef düştü. Çok şükür ufak bir kazaydı kendisine bir şey olmadı.

Hemen yanında oturan Jin anında yardıma koştu. Adeta minik bir kedi yavrusunu kaldırır gibi V‘nin pardesüsünden kavrayıp kalkmasına yardım etti. Ardından da iyisin değil mi diye de sormayı ihmal etmedi.

Düşmesine rağmen kalkınca sandalyeyi kibarca yerine yerleştirdi V. Ben olsam bir tekme savururdum o sandalyeye. İşte BTS‘in ve V‘nin farkı.

Geçmiş olsun diyoruz V. Çok tatlısın!

İşte o anların görüntüleri:

Yorum Yap

Yorum Yap

Yorumlar (18)

  1. Avatar
    4 gün önce

    Her zaman jin’ i sevmişimdir. En iyi abi budur. Mesela tae başka bir yerde düşmüştü. Seokjin ise onunla yere düşmüş gibi yapmıştı. Zaten bilirsiniz. Böyle bir abi görülmedi. Kısaca hekl olsun seokjin’ e.

  2. Avatar

    Yaaaaaa kiyamam umarim cani acimamistircanim benim yaaaa

  3. Avatar

    Çok üzücü bir olay.

  4. Avatar

    Cidden kardes gibiler.

  5. Avatar
    5 gün önce

    Annem kıyamam çok utanmıştır jinde hemen yetişmiş off çok güzelsinizz yaa

  6. Avatar
    5 gün önce

    Lan yazık olmuş taeye. Çok tatlılar yaw. Taejinn

  7. Avatar

    Çooook komik gülmekten yere düştüm bence bilelim daha iyi hem düşmüyo

  8. Avatar

    Düşerken bile yakışıklı KQQKKALQLSAO

  9. Avatar

    Yaa nasıl kedi gibi kaldırıyor kardeşini

  10. Avatar

    Gülmemem lazm…

  11. Avatar

    Kardeş olmak dost olmak böyle birşey

  12. Avatar

    Nasıl düştü allah hım

  13. Avatar
    6 gün önce

    Kıyamam ne utanmıştır yaa

  14. Avatar
    7 gün önce

    Ya Tae dikkkatli ol cNimmm sana bisey olmasinn Yoksa biz Armyler deliririz

  15. Avatar
    7 gün önce

    Jungoom da basın konferansında resim ciziyodu xhxbxbx tae konuşurken jk kağıda birleyler çiziyordu ondan bahsediyorum sjsjjs görünüşü vay anasını davranışları ve mimikleri 3 yaşındaki bir jojuk uwuu yicemm

  16. Avatar

    çocuğu tişörtünden çekmiş ya
    ❤❤❤

  17. Avatar
    1 hafta önce

    Ah yavrum benim nazar degdi.neyseki jin hyungu yetisti…

    .

  18. Avatar

    Kıyamam sana taeee

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.